יום 1: יומיים ביום

סיון ובוצ'אצ', צעירים בטיול אחרי צבא, באו לפחות מ-24 שעות ברוטו בין הפיליפינים להודו ואני בכוונה להשאיר להם טעם של עוד החלטתי לנסות ולחשוף אותם לכמה שיותר מסינגפור. היום הזה, הגדוש מאוד, מיועד למי שבא רק לזמן קצר במיוחד.

הם נחתו בשעה 1:00 בלילה ואחרי ביקורת הדרכונים ואיסוף הכבודה נסענו ישר לפוד קורט בניוטון לארוחה לילית. (בטבלה זה מופיע בסוף היום) אחרי שש שעות שינה וקפה בלבד התחלנו את היום. באמצע היום עצרנו לשעתיים בבית למנוחה, בריכה ומקלחת חמה אחרונה לפני ½ שנה נוספת שלהם כתרמילאים חסכניים. מהבר (20:00) הם נסעו ישר לשדה התעופה בדרכם להתפלש בהודו.

את חלקו הראשון של היום (עד ארוחת הצהריים) מומלץ לעשות באוטו.

תכניתקטגוריההערות
בוקרסיור רכוב ב"כביש הקופים"

(Old Upper Thompson Road) וסיור קצר בשמורת הטבע Upper Peirce Reservoir Park

טבענדרש רכב
צ'יינטאון – שיטוט בשוק המזכרות של צ'יינטאון שמתחיל ברחוב פגודה, ביקור במקדש הינדי, במקדש בודהיסטיBuddha Tooth Relic Temple, וביקור ב"שוק הרטוב" ובפוד קורט ב- Chinatown Complex.
מקדשים
שוק
אתניות
בשוק המקורה בצ'יינטאון קומפלקס (קומה שנייה) נמצא דוכן צ'יקן רייס שזכה בכוכב מישלן)
ארוחת צהריים

דים סאם באחד מסניפי מסעדת Din Tai Fung

אחר הצהריים

מרינה ביי סנדס (Marina Bay Sands): שיטוט בקניון, סיבוב בטיילת ועלייה לתצפית ב-Skypark
סינגפור הנוצצת

ערב

לשבת על דרינק או גם לאכול ב-Roof-Top Bar (בר בקומה גבוהה) באזור (למשל בבר שהוא מבשלת בירה ששמו level 33).
תצפית

לילה

פוד קורט / הוקר סנטר מקומי (למשל ניוטון).

אוכל מקומי

הפוד קורט בניוטון פתוח 24 שעות, אנחנו הלכנו ב2:00 לפנות בוקר.

הערות: השאר תגובה

* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.