חופשת סופשבוע בקראבי, תאילנד

מאת דפנה מנדלר

בסוף השבוע האחרון נסענו לחופשה קצרה בתאילנד. מאחר ומספר הימים הוא מועט אנו מחפשים מקום שאינו דורש זמן ארוך להגיע אליו. הבחירה נפלה על איזור קרבי מאחר ואליו יש טיסות ישירות נוחות. לאחר שיטוט באינטרנט החלטנו לבחור את המלון Tup Kaek sunset resort. הגענו למקום ביום חמישי בצהרים ומיד יצאנו לתור את המקום. החדר שלנו מוקם כעשרה מטר מחוף ים נהדר מטופח מאוד ונקי. הבריכה גדולה וארוכה (כ-80 מטר) והמקום כולו פשוט מקסים, ביקתות קטנות וחדרים מטופחים.

מאחר ואנו אוהבי טיולים חיפשנו היכן לטייל ושוב לא התאכזבנו. במרחק של כ-ארבעה ק"מ ניתן להגיע לאחד מהאיים הרבים הפזורים באיזור. שם האי הוא Hong Island. לקחנו Long tail boat והגענו אל האי. העצירה הראשונה באי היתה בחוף ים מקסים שהוא חלק משמורת טבע מסודרת מאוד. שם צללנו עם שנורקלים ונהננו מהחול הרך ומזג האוויר שהסביר לנו מאוד פנים בעונה גשומה זו של השנה בתאילנד. לאחר כשעה המשכנו והקפנו את האי והגענו ללגונה חבויה בתוך האי. הלגונה יפיפיה וניתן לרדת וללכת בתוך המים ולצפות בלהקות העטלפים הרבים שחיים להם על היער המונגרובי המקיף את הלגונה.

ביום למחרת שכרנו נהג עם ג'יפ ונסענו לאיזור קרבי. שם ביקרנו בשלושה אתרים. האחד ה-Emerald pool
שזוהי בריכה בצבע כחול ירוק אופייני. השני הוא Hot spring , שניהם נחמדים אך לא התלהבנו במיוחד. הבריכה יפה אך קטנה וגם די עמוסה והמפלים החמים גם כן נחמדים אך לא מלהיבים. משם המשכנו למקדש הבודהיסטי הגדול של קרבי. חלקו של המקדש נמצא בשיפוץ אך גולת הכותרת התגלתה דווקא לאחר עליה של 1237!!! מדרגות גבוהות.
במעלה המדרגות מגיעים למקדש העליון שממנו ניתן לצפות בזוית של 360 בנוף מקסים של איזור קרבי.

את יתר הזמן בילנו גם במנוחה ובהנאה מהים הנהדר.

שוב לא התאכזבנו מתאילנד בכל פעם אנו מגלים מקומות חדשים שמציעים חופשות רגועות ונעימות. וכבר יש חשק לחופשה הבאה.

הערות: השאר תגובה

* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.